Blogg.se


Min och Victors otroligt goda gryta ;)
Hejpådig!

Blogg.se har haft lite damp idag och det är alltså anledningen till den dåliga uppdateringen. Nu sitter jag och syster och spelar Mariokart och jag är bäst och vinner igen (tror jag). Hehe.

Jannes två yngsta barn är här. Eller ja dom är äldre än mig båda två men ändå så det är trevligt. Hade iallafall innebandy träning som vanligt idag eller ja det var inge större träning vi fick glass av tränarn och tränade lite straffar och sedan två mål med lite trams. Sedan stannade jag kvar och tränade på killarnas lätt lag och det gick väll hyfsat hade lite svårt att förstå deras spel bara. Men ja klockan är mycket och ska väll ta och runda av snart.
Godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0