Bästavän(er)

Tack för allt du gett mig alla minnen alla tårar alla skratt. Varje kväll eller till vissa låtar tänker jag på dig, vilka skratt du ger mig varje gång jag ser dig. Det leende du gav mig när du sprang för att krama om mig. Du förstår nog inte att du kan göra en människa så glad över att bara le. När du ler mot mig känner jag mig speciell och älskad, jag känner mig inte hatad och nertryckt som man kan känna sig ibland. Nej utan det är glädje äkta glädje som jag bara kan känna av vissa personer dom personer  som jag har upplevt något otroligt kul med något fint minne som bara sitter kvar och alltid finns där bakom hela tiden medans högen av nya minnen byggs på. Du ska alltid känna att du kan lita på mig om du behöver gråta finns jag, jag är glad  att du kan lita på mig du får gärna gråta emot min axel så länge du vet att vad som än händer så finns jag alltid där för dig. Jag älskar dig bästavän så otroligt fin som du är. Jag kommer aldrig glömma minnen med er även fast alla inte kommer att få plats i min lilla hjärna så finna dom allra största alltid i mitt hjärta det kan jag lova dig.











Kommentarer
Postat av: miranda

älskling, du är allt.

2011-03-09 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0