sommarlov you know..


Får ta och börja ta och ladda upp nya bilder snart .. :) Men jag älskar dig tjejen!
Tjotjena!
Som sagt så vet alla att det är sommarlov där av anledningen till sjukt dålig uppdatering. Dagen har iallafall spenderats med Kellie, Joel, Agge, Johan, Gustav, Adam och Andreas. Har haft en näst intill fantastisk dag haft skit kul iallafall.

Det är iallafall hur varmt som helst i mitt rum, har inte haft datorn eller tvn på under hela dagen bara en gång i morse för att det ska bli lite svalare men jag vet inte så mycket svalare blir det inte. Får ta och ut stå en natt till i bastun haha. Men jag ska försöka att uppdatera imorgon, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0