segtjej


Gammal bild, jag vill så mycket mer än vad jag kan
Godkväll!
Haha vad det lät muppigt. Iallafall så är jag sjukt seg, höll på att skriva ett inlägg för några timmar sedan men orkade inte ladda upp en bild just då(hade annat för mig) så jag glömde helt enkelt att publicera, duktigt Michelle!

Iallafall så när vi kom hem från vår otroligt lyckade picknik satte jag mig framför datorn det första som hände och blev sedan lite trött på att sitta så la mig ner vid den och lyckades på något höger eller vänster att somna vaknade sedan av att mamma väckte mig för att vi skulle äta. Nu ska jag stänga av datorn och hoppa in i duschen innan det sedan är godnatt för mig. Så nu säger jag Godnat, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0