mentorsdag


Bilden beskriver mer än tusen ord, jag saknar dig tjejen !
Tjotjena!
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men dagen har bjudit på mycket sol och värme därför har jag varit ute i solen (och även vattnet) så gott som hela dagen.

Hade iallafall mentorsdag idag så vi startade dagen klockan halv tio med att städa lite och sedan dra till Gartz för att bada. Efter det drog jag och Isabell ner till stranden för att sola fick även sällskap av Max lite senare och efter det kom Linda som jag även tog ett litet dopp i det blå med. Nu på kvällen har det varit träning, löpträning runt om i Rotebro och lite stationsövningar bl. vid tennis banan och sedan lite grill och vad hemma hos Miranda, helt klart en lyckad dag! Men nu är klockan mycket iallafall tillräckligt mycket för att jag ska stänga ner datorn och börja röra mig emot sängen det är ju skolavslutning imorgon, Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0