Love


Jag elskar dig bästavän! ♥
Tjotjena!
Nu har jag kommit hem igen efter en näst intill fantastisk dag. Har spenderat hela min dag i Eriksdals hallen . Jag och Isabell åkte dit kollade andra halvlek av Stockholm nord F-97 innan vi gick ut på "stan" och kolla lite i affärer och åt. Sedan drog vi tillbaka till hallen där vi sedan umgicks med Miranda, Tove, Elin, Elsa, Joel, Elinor, Agge, Lina och Kellie, innebandy för med allt.

För tillfället lyssnar jag på musik, laddar ner musik, tänker och bloggar. Hade tänkt att göra mig klar och sedan börja röra mig emot sängen för att försöka somna i någorlunda tid inatt, vill ju så gärna se avslutningen på selected imorgon så, godnatt kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0