@home


Tjotjena!
Låg uppdatering jag vet men söta Isabell var ju här och slängde in ett inlägg för min skull. Jag har iallafall varit hos pappa och ja inte gjort så mycket. Var på hans jobb igår och kollade igenom gamla saker därbland foton. Efter det åkte vi till Kista för att äta och sedan kollade i affärer där jag även lyckades träffa Isabell, haha.

Idag var det upp tidigt för fotbollsmatch mot Vasalund, vi förlorade med 3-1 lite surt tyvär. Nu väntar jag på att mamma och Janne ska komma hem så vi kan äta lite mat och jag förhoppningsvis åka till Väsby Centrum tillsammans med Tilda, vi ska kolla på lite små saker. Men jag uppdaterar nog senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0