Gästbloggning!


Det här är jag dårå..

Hej alla Michelles läsare!
Jag, Isabell, hade tänkt att gästblogga lite här, eftersom Michelle ville det så ställer jag självklart upp! :) Tänkte dra lite enkelt och kort om mig själv ifall ni undrar något om mig. Jag heter Isabell, är 13 år, bor i Stockholm [Sollentuna] och spelar innebandy! Ifall ni vill veta mer om mig och mitt liv (staaalkers, nej skoja bara) så kan ni klicka er in på min lilla blogg som ääär → http://bellasdiary.blogg.se.

Hm.. vad ska jag säga? Michelle och jag har inte vart bästavänner så himla länge, eller alltså, vi lärde känna varandra genom Miranda ↔ klick när jag började i deras skola, eftersom Miranda & Michelle kännt varandra sjukt länge och vart bv så himla länge så umgicks ju såklart dom? Och jag umgicks väldigt mycket med Miranda så då blev det så att vi tre var mer och mer med varandra osv osv. Ni fattar?

Jaja, lite kort om vad jag, och Michelle också gjort idag för den delen..
Det har vart Lennartscup i vår skola, en fotbollscup (som vi förövrigt vann), vi har tagit spruta, gardassssiil uknow! Sen har jag bara legat med några och solat, blivit lite.. röd.. Men jaja.

Nu blev det väldans långt alltså, men jaa, det var kuligt att blogga här så jag kanske dyker upp snart igen? ;)
Ha det så braaaaaa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0