FALUN!


TAAAAAGGA!
Godmorgon! Vet att jag inte bloggade något alls igår men jag hann verkligen inte kom hem ifrån skolan började gör mig klar inför träning och sedan la fram lite saker som skulle packas sedan var det träning. När jag kom hem hann jag med att åka till affären två gånger en gång med Linda för att köpa godis kan tänka mig hur muppiga vi såg ut med sparkcyklarna sedan. Hann duscha lite, äta och fixa fram saker.

Nu har jag packat ner så gott som allt och ska strax äta frukost samling kvart i sju och bussen upp till Falun går sju, sjukt nervös men ändå taggad! Försöker att slänga in något inlägg om jag får tid annars får jag försöka hitta någon som kan göra det åt mig, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0