Älska innebandy


Hur dryga ni än är eller hur dryga ner ens kommer bli så kommer jag att sakna er hela bunten..
Hallåistugan!
Har kommit hem, precis kommit ur duschen och konstaterat att innebandy faktiskt är livet (kanske lite sent sagt) men det finns inget som innebandy inte har. Vänner,killar, lag, matcher, tårar, skratt allt är så otroligt underbart kan inte säga mer än att det här är något jag vill hålla på med resten av mitt liv.

Tillbaka till verkligheten. Jag ska kolla facebook och försöka ladda ner lite musik fick ju tillbaka min mobil idag så behöver inte flytta över allt till ipoden och sedan ska jag väll börja röra mig emot sängen. Ska ner en sväng också men uppdaterar imorgon, kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska dig...<3

2011-06-23 @ 17:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0