A time ago...


NYYYYCKELPIGA! :)
Tjotjena! :)
Man kan säga att det har varit ganska dålig uppdatering dom tre senaste dagarna, och ja det har det. Men i fredags var det midsommar och jag spenderade så gott som hela min dag på landet så kom inte hem förens elva något och då var det bara att göra sig i ordning och gå och lägga sig direkt för dagen efter (lördags, igår) åkte jag till pappa han hämtade mig och min syster 09.40 och jag var så seg på morgonen så hann inte blogga. Men det är iallafall där vi har spenderat hela vår helg, varit på Kista, firat lillasyster som annars fyller år på tisdag och umgåtts, så nu vet ni vart jag har hållit hus under helgen.

För tillfället spelas pokémon på tvn, min syster hittade dem (tre filmer) på pappas jobb när vi var där och rensade lite idag så det första som hon gjorde när hon kom hem var att sätta igång dom och kolla, gullunge! Jag väntar iallafall på att Kellie ska komma hit, hon ska stanna hela veckan så jag har förhoppningsvis en vecka fylld med rolig heter framför mig, om inte min förkylning tar kål på mig. Oj upptäckte precis att inlägget blev väldigt långt så ska avrunda här men jag uppdaterar nog lite senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0