räck mig ditt hjärta så ska jag ta väl hand om det.


amatörbild tagen för ett år sedan med mobilkamera.

Tjenis Klenis, kan börja med och berätta att Rotebros brudar förlorade kvartsfinalen i F14 med 2-1. Riktigt synd tycker jag eftersom att dom är grymma och skulle kunna komma längre än så! F16 gruppen har jag för mig att dom inte ens kom till kvarten, men det är förståerligt, dom som dom mötte i den gruppen är ju 2-3 år äldre.
ÄR sugen på glass, eller något liknande. Så ska väl kila ner och kolla om det finns något smaskigt som man kan sätta tänderna i! Sen vill jag även ta en kalldusch, åå vad skönt det skulle vara, frågan är orkar jag? Det är jobbigt och hoppa in i duschen, men när jag väl är inne så orkar jag inte gå ur eftersom att det är så skönt.
Kellie Boberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0