Packapackapacka


Godmorgon!
Nu har jag vaknat och jag är sjukt trött. Ska försöka ta mig upp ur sängen och in i duschen så att jag kanske får lite engergi nu på morgonkvisten.

Idag är det ju dags för Prag och för er som inte vet så är det en innebandycup i Tjeckien, Prag som vi ska åka till idag vi ska samlas nio och jag är verkligen sjukt nervös. Har ju aldrig varken flygit eller varit utomlands (bara en gång i Danmark) så får se om jag överlever resan utan några sjukdommar och sådant där tråkigt. Men nu måste jag verkligen göra mig klar, kommer hem på söndag så får se om jag kan slänga in något inlägg därifrån och om jag kan hitta någon som jag blogga åt mig under tiden, Ha det bra kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0