I'm the king of my own life


Tjeeeeeenis!
Lördag idag och jag och Kellie har mest spenderat våran dag med att vara inne och städat samt spelat lite sims som dom nördar vi egentligen är. Har även varit inne i stan ett tag och kollat på det där skeppet som pirates of the caribbean spelas in på och jag kan säga att det var sjukt litet i jämförelse med vad jag trodde.

Nu på kvällen drog jag och Kellie till Miranda för att umgås lite med henne, Joel, Elinor och Jonas D men vi hann inte längre än påväg till Mc donalds innan jag och Kellie fick vända och åka hem igen. Så nu sitter jag rätt seg i min säng och kollar reprisen på kronprinsessans födelsedag och väntar på att Eric Saade ska sjunga. Slänger kanske in ett inlägg lite senare, vetvem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0