getting over you


Den stora gula kaninen hittade jag i Örebro rätt svår att missa..
Är hemma ifrån Örebro nu.. och jag har hunnit kollar lite på när AIK förlorat mot Elfsborg med ett noll och umgåtts lite med familjen som jag inte träffat på cirkus två veckor. Har haft två grymma veckor hos pappa med massa stoj, trodde faktiskt inte att det skulle bli så kul.

Som sagt är jag hos mamma nu iallafall och uppdateringen kommer att bli som vanligt, för er som fortfarande läser min lilla såkallade sopblogg. Jag ska ta och packa upp och packa lite saker inför imorgon då jag ska på summercamp dit även några tjejer ur laget ska är sjukt förväntansfull eftersom att det är första gången jag ska på ett så kallat innebandyträningsläger.
hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0