forever young


Musik är nog människans bästavän..
Tjenissss... jag och Kellie sitter med varsin datorn och kollar facebook samtidigt som vi fixar och trixar lite med bilder för min del är det mest bilderna ifrån Prag.

Dagen har iallafall spenderats tillsammans med Miranda, Joel och Eldh. Det började med att jag, Kellie, Miranda och Eldh skulle åka till Norrviken för att köpa choklad.  och sedan fick jag och Miranda lite speed i benen och bestämde oss för att vi skulle gå upp till Runan och eftersom att Eldh och Kellie började gnälla redan i första uppförsbacken fick jag och Miranda lust att göra det lite surt för dom så vi gick runt halva Viby innan vi sedan kom fram till Viby spåret där jag och Miranda genade igenom skogen och dom andra två gick sin egen lilla väg innan vi möttes igen och jag och Miranda fortsatte att köra lite med dom så när vi kom hem satte dom sig på golvet och tjura, ja som små barn! Det var efter det vi träffade Joel som vi slänge ner i Mirandas pool och helt enkelt dränkte med vatten och smink en sjukt lyckad dag!
Godnatt, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0