eragon


Här är min galna tjej tillsammans med Emma, sjukt länge sedan jag träffa den tjejen! :o
Tjotjena! :)
Nu är klockan sent och jag ska börja göra mig i ordning för natten. Dagen har varit lugn har suttit och spelat på min bästavän som jag spenderade väldigt mycket tid med i Prag nämligen min syster nintendo ds tror inte att någon inte såg mig med den, har även lyssnat lite på musik och kollat runt på internet också.

Nu är jag iallafall trött, har suttit och kollat film med familjen så ska börja göra mig klar inför natten. Imorgon är tanken att mamma, Janne och syster ska gå på bio och jag ska gå runt och kolla lite i affärer tillsammans med Kellie som jag sedan ska ta med mig hem så hon kommer att sova här några dagar/nätter, trevligt värre eftersom att jag älskar den bruden.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0