Svar på frågestund...

Postat av: Erika
Vad tycker du om mig? <3
Vad är det bästa med mig ?

Hhihi!

Svar:
Jag tycker att du är en glad och skrattig person som ofta är bra på att smitta av sig av sitt humör, men ibland kan det gå lite för lååångt.

Postat av: madeleine
Vad tycker du om mig?:O<3

Svar:
Jag tycker att du är en söt och sjukt snäll tjej som tyvär tar åt sig alldelse för mycket. Du är rolig att att umgås med men ibland kan det bli lite för mycket. Försök att inte bry dig om allt som andra säger och skit i det det blir mindre jobbigt så.

Din mamma
Oskuld?
Tänka sig att ha sex?
Pullat någonsin?

Svar:
Ville bara säga att Kellie har vääääldigt mogna personer till kompisar i Södertälje.
1. Ja.
2. Kanske någon gång.
3. Har du inte med att göra :)

Postat av: simon
Hej du är sööt!

Svar:
Tack, vet inte vem du är förutom att du inte bor i Stockholm.

 Postat av: kellieboberg
JAG ÄLSKAR DIG , plus att ja kan allt om dig.. men ja frågar ssaker ändå :*

1. favorit spel på gamecube ?
2. favorit kläder just nu ? :*
3. favort minne
4. vad är det dyraste du skulle vilja köpa ?
5. gillar du min håriga röv ? :*
6. va tycker du om sverige? :))))))
7. gillar du södertälje -min hemstad <33333333 ? :*
8. vilken bio vill du kolla med mig :)
9. ÄLSKAR DU MIG ?! ;)
10. kan du ladda upp en bild på dig och mig när du målat om oss i paint ? HAHAH

PUSSSSSSS
du måste svara allt för jag är bäst

Svar:
Suck...
1. haha Mariokart lätt !
2. Mycket Adidas tröja och byxor ? :)
3. Kan inte välja.
4. Haha, en person ? :)
5. självklart ;)
6.Haha Sverige är Sverige och det är ett bra land !
7. Ja, det funkar men trivs bättre här.
8.Vi tar det på msn... ;)
9. SJÄLVKLART ! Ingen snack om saken ! :) <3
10. HAHA, kanske någon gång om jag orkar.
PUSSSS ! :)

Postat av:
vilka är dina bästa vänner?

Svar:
Har många sjukt bra vänner men mina allra närmaste är väll, Miranda, Kellie och Isabell.

Postat av:
tycker du att du är bra på fotboll?

Svar:
Jag tycker inte att jag är jäätte dålig, men det finns en hel del att slipa på.

Postad av: Isabell
Om du bara hade en dag kvar o leva, vad skulle du göra den dagen då? :)

älskar dig michis

Svar:
Usch måste jag tänka en sådan tanke :( Jag vet faktiskt inte. Jag hade velat träffa alla mina vänner, nära och kära och berätta hur mycket dom betyder för mig och sedan göra något jag aldrig gjort förut. Sedan skulle jag även berätta för den jag gillar att jag gillar honom :) Haha

Älskar dig också Issi.

Postat av: maja
Vad tycker du om mej?

Svar:
Jag tycker mycket om dig, du är en sjukt snäll och söt person som alltid finns där när man behöver dig. Världens bästa granne med andra ord !

Hoppas att svaren duger, vill du veta något mer eller var det något jag glömde svara på så hör av dig och släng in en komentar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0