Sallad...


Är trött så där sjukt trött man kan vara om kvällarna och så har jag träningsverk kul...
Skoldagen idag började med hemkunskap, jag, Miranda och Pascal skulle göra en sallad och eftersom att jag och Miranda inte är så pro på att laga mat skulle Pascal hjälpa oss (göra det mesta) men sedan sticker jäveln på utvecklingssamtal så jag och Miranda gör en jätte god sallad, not !

Men sedan på lunch rasten har jag Miranda och Isabell lite kul och dansar och hoppar som bara den. Sedan hade vi två lektioner direkt efter varan var av en var ett svenska test så när jag och Miranda var klara går vi upp till ett lugnt ställe för att skriva vår berättelse men vi blir så trötta att vi lägger oss och vilar, sedan kommer Issi och skrämmer mig lite innan hon också lägger sig med oss och typ somnar.. ;) Aja, ska börja pallra mig emot sängen nu, God natt ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0