INTE OKEJ !


Tycker inte att det är okej med så låg uppdatering som jag har haft...
dom senaste dagarna så får väll se till att ändra på det. Hade iallafall sovmorgon imorse men smart som jag är så vakna jag av systeryster och sedan somnar jag om till fem i halv nio då jag vaknar i en mardröm fyfan, drömde att mamma dog :(

Sitter iallafall på facebook och chattar med bästanvän, älskar dig syster det vet du. Har fixat lite med tvätten så nu återstår det bara att hoppa in i duschen. Skoldagen idag gick fort vi åkte skridskor på eftermiddagen och tröffade en snygging på vägen hem, hehe. Sedan efter skolan åkte jag till Kista med Issi det blev bara mellanmål och ett par armband för min del. Men nu är det sängen som gäller, God natt på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0