Gott nytt år !



Gott nytt år mina fina bloggläsare...
nu är år 2010 över och det har gett många framgångar men även mot gångar som har gett mig en läxa och på det sättet har jag förändrats. Jag tänkte försöka slänga upp lite bilder som beskriver året men först och främst ska ju bilderna från när jag var och shoppade komma in..

Jag har valt tre saker jag ska försöka fixa till min blogg:

* Ny design
* Ska försöka skriva minst tre inlägg per dag.
* Få inte lite mer roligheter, tex dagens outfit, fråga, händelse och sådär.

Nu ska jag börja röra mig emot sängen eftersom att Maja ska hem och jag faktiskt behöver sova, kom ihåg att skriva en fråga i min frågestund slänger in en ny bild så ni kan komentera där dom andra frågorna kommer också besvaras, god natt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0