Underbardag...


Sista bilden med er.. jag älskar er <3

Som alla andra dagar i skolan har jag umgåtts med Isabell och Miranda... men dessa två dagar har varit helt underbara kanske beror det på att det var dom två sista dagarna innan dom åker till Thailand och att jag inte kommer att få träffa dom förens om två veckor igen jag har ingen aning faktiskt. Men iallafall vi har gjort lita allt möjligt, snackat killar, skojat, suttit vid datorn, spämat andra vänner ja nästan allt förutom att arbeta vilket vi gjorde en fjärde del av all den tiden vi skulle haha.

Nu är jag iallafall hemma och har kollat lite på tv och hängt tvätt, ska kolla facebook nu, kram Michelle ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0