/Mini

Bästavän!
Hur fan ska jag klara mig utan dig i två hela veckor? Visst, jag har Isabell men du är också en del av mig. En del av mig som betyder så jävla mycket. Sista kramen, när vi kramades för sista gången idag.. Då började jag nästan gråta. Fyfan! Ville bara förminska dig och stoppa dig med mig, vill inte åka utan dig. Jag kommer säkert ha kul och så ändå, men det vore ju så underbart om du kunde följa med. Du följer iallafall med i mitt hjärta och i mina tankar, och där kommer du vara föralltid. Vart jag än är. Jag kommer sakna dig så det gör ont. Du anar inte hjärtat, min fina Michelle... Lova mig en sak!?

Var rädd om dig, gör ingenting dumt, och duvet.. Satsa på killen! Du är värd honom så fin som du är. Älskar dig föralltid bästavän, det kommer alltid vara du och jag. Tveka aldrig på min kärlek till dig, du betyder mest ♥
Jag har inte ens åkt till arlanda än, och jag saknar dig så tårarna rinner redan :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0