Lördagsmorgon...


Ofixad fin, och kanske... aningen trött
God morgon på er... nu har jag vaknat till liv en helt vanlig lördagsmorgon. Eller vanlig och vanlig kan man ju inte direkt säga att det är ifrån min sida. Min lillebror ska döpas idag så just nu är det ganska körigt där nere. Mat ska fixas, tårtor bakas, barn ska duscha, saker ska packas och kläder ska stryckas och sys. J

a det är väll en del av det som händer just nu. Själv ska jag försöka fixa syrran och mig och sedan packa ihop mina innebandysaker. Erika och hennes mamma hämtar upp mig vid kyrkan runt två tiden så då ska jag vara redo för att bege mig till match, ja en ganska så stressig lördag med andra ord. Men nu ska jag hjälpa systeryster,kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0