Julkalender 2011

Dag 01 - Presentera mig själv

Dag 02 - Hur jag ser ut en vanlig dag
Dag 03 - Min syn på kärlek
Dag 04 - 10 saker vissa kanske inte visste om mig
Dag 05 - Vad jag stoppar i munnen under en dag
Dag 06 - En bra och en dålig egenskap
Dag 07 - Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 08 - Vad jag vill göra i framtiden
Dag 09 - Det här stör mig
Dag 10 - Ett minne jag aldrig glömmer
Dag 11 - Hur en vanlig vecka ser ut för mig
Dag 12 - Mina snygghetstips
Dag 13 - Mina 5 favorit-appar
Dag 14 - Vilken idrott jag föredar och varför
Dag 15 - En låt som påminner mig om ett speciellt tillfälle
Dag 16 - Den bästa Youtube-videon för tillfället
Dag 17 - Vad jag har i min väska
Dag 18 - Vad jag helst gör en helg
Dag 19 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 20 - Fem saker jag inte klarar mig utan på en dag
Dag 21 - Min dag
Dag 22 - Mina närmsta vänner
Dag 23 - Hur mitt rum ser ut
Dag 24 - GOD JUL!


Tog den här ifrån Miranda, tycker alla kan kolla in hennes blogg igenom att trycka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0