Jag har hört det förut..

Jullov,jullov och jullov.. är det som ploppar upp när man kollar facebook men själv får man inte sitt jullov förens halv tre - tre imorgon.
Skoldagen har varit riktigt segt, inte hänt något bara kämpat sig igenom skoldagens lektioner som för det mesta avslutas tidigare nu när alla arbeten är klara, det är bara lärarna som behöver extra tid för rättning. Ska städa lite mer i mitt rum och tänka ut lite julklappar för jag är så långt ifrån klar man kan bli, suck. Stressad tjej, javisst

Kommentarer
Postat av: molly

Fin blogg, du är jätte söt!

kolla gärna min blogg när mina kompisar gör en liten teater, blev väldigt överraskad :D

2011-12-20 @ 21:51:09
URL: http://mollysvedin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0