Hard work


Bjuder på bilden..
Tjenis!
Hur är det med er? För mig är det helt okej. Har kollat luciatåg och sedan åkt skridskor på vallen med Miranda och Madeleine samt några andra ifrån klassen slutade halv tre tror jag, så dagen har varit chill. Kom hem var lite med små syskonen och sedan kom Madeleine över vi bakade och jag städade som en galning, vill ju ha lite rent.
Nu har jag precis tagit mig en dusch och det är dags för mat, Madeleine har gått hem och jag väntar på att Kellie med familj ska komma över (om dom nu kommer?).
Höres senare, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ericaa

sv: haha tack, detsamma! :)

2011-12-15 @ 23:04:01
URL: http://ericaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0