Fairytaly gone bad


Hejpåer!
Glömde berätta för er att jag åkte till pappa över helgen och det är anledningen till att jag inte har bloggat. Har inte hänt speciellt mycket i helgen. Vart lite smått sur över att jag inte fick se idolerna i Heron igår. Var där och kollade på bio innan och när det var en timme kvar tills dom skulle komma så var jag tvungen att gå, hade ju fått bästa platserna ju?!
Nog om det.. Har spelat match idag vann med 5-4 efter att ha hämtat upp ett underläge på 3-0 i halv tid och efter ca 8 utvisningar och i ett läge fick vi spela 5 emot tre men jag starka som vi är så tog vi oss igenom den situationen med, rätt likt Rotebro faktiskt, haha! Ska börja röra mig emot sängen, skola imorgon och jag behöver sömn efter två nätter på luftmadrass, godnatt! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0