Dag 21 - Min dag


Hejpåer!
Efter att ha städat klassrummet, fikat, kollat film, vart i kyrkan samt fått mina betyg så är jag en i mängden igen när det gäller att ha jullov. Åkte direkt efter till Kista med några i klassen gick runt hittade lite julklappar och det slutade med att det bara var jag och Linda kvar, och ja vi spårade totalt på vägen till Sollentuna, no coments typ.

Har suttit och fixat lite musik till pappa men tröttnade efter ett tag så nu sitter jag här och bloggar istället. Är så sjukt trött så ska faktiskt ta och sova lite snart, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

följa varann via bloglovin ?:)

2011-12-22 @ 00:18:52
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0