Dag 14 - Vilken idrott jag föredar och varför

Förstår inte riktigt meningen med att jag skrev den här frågan. Dom flesta vet att det är innebandyn jag gillar mest men varför? Det är väl där skillnaden mellan innebandyn och fotbollen ligger. Det är två helt olika lag och föreningar. Jag brinner för innebandyn pga den sammanhållningen vi har där, även om man inbland tycker att innebandyn går åt skogen så finns det alltid något att spela för, lagkamraterna är grymma och det löser det mesta. Visst har vi också bråk ibland men inte så mycket som man skulle kunna tro. Det är väl den stora skillnaden. Tror jag spelat fotboll och två och ett halvt år och jag känner inte riktigt att jag kommit in i laget än, vi har inte riktigt samma personlighet och intressen och då är det inte alltid lika kul att gå på träningar/matcher. That's the big different..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0