Året i bilden och små ord...

Januari:

Vinter med snööööö

14 år

Storvreta 2011

Februari:

Rotebro cupen samt sportlov

Kellie fyllde 14 :)

Mars:


Min blogg fyllde ett år :)

Match emot Täby som filmades (inte den matchen på bilden)

Eric vann melodifestivlen :D

Miranda fyllde fjorton! :)

April:

Vaccinerade oss :'I

Semi emot Täby..förlust (matchen på bild)

Påsk & lov

Maj:

Picknik med Bella

Älska inlägget under bilden, jag och Linda hade ögonen på ett och samma ställe hela uppvärmingen...

JANNE FYLLDE ÅR!

Juni:

Sommarlov!

Jag och Isabell kollar Selected player, väldigt mycket!

Lillasyster fyllde tio!

Juli:

Varit med Miranda och Kellie

Jag flög första gången ! :)

Prag 2011

Var hos pappa.

Augusti:

Summer camp


Skolan börjar!

TOBIAS 1 år!!!!

September:

Skolfoto!!!

Mora med innebandyn!

Barnens ö med åttorna

Oktober:

Jag var på stinsen shopping night

Var på fotbollscup och tog silver.. förmodlingen min sista cup i den gula tröjan
Pappa och mormor fyllde år! :)

Var på matchledarkurs

Fina Isabell blev fjorton år!

Novemer:
Höstlov och Kellie var här!

Alla helgona helgen och jag var vid kyrkan

Spelade match på Rotebro dagen!

December:

Kellie sov över en helg..

Vi kollade på Eric

Har varit en del fina tjejkvällar

Mamma, Tindra och Louise har fyllt år (även flera)
Samt att det har varit julafton och jag har varit i Storvreta igen.

Det där var alltså året i korta drag, nu ser vi fram emot ett nytt år med nya möjligheter.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0