save the world


Ett tag sedan nu..
Känner att uppdateringen suger just nu.. antar att det beror på att skolan har dragit igång och jag inte riktigt har tid, skola på dagarna och träningar på eftermiddagarna och där emellan umgås jag med kompisar men ska försöka få ordning på det snart!
Skoldagen var.. seg hände inte så mycket förens sista lektionen då vi verkligen garvade iallafall jag, Isabell och Miranda, hahah fy vad kul vi hade. Drog sedan men Isabell en snabbis till sollentuna centrum innan vi drog hem till varsit hus för att göra sig i ordning för träning. Så nu ligger jag i min säng helt utmattat och ska gå ner och ta mig något i magen.
Godnatt!
Låten har fastnat på min hjärna, påminner jätte mycket om summercamp och grabbsen där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0