Ny design åt Michelle! /Isabell

Hej alla Michas läsare, det är Isabell här, som brukar göra Michelles designer. Har som ni ser gjort en ny nu till henne, dock bara tillfällig för jag kände att hela headern blir lite rörig så ja, och vad jag vet har Michelle tröttnat otroligt på sin andra så den här får duga så länge tills jag hittar inspo/lust till att göra en ordentlig och snygg, hoppas du står ut Michelle? :)

Aja, det var nog bara det jag ville säga. För er som inte ser den tryck F5, och hela altet ser bäst ut i Explorer (dock är jag medveten om att det är ett alldeles för stort mellanrum mellan menyn och allt annat, men jag fixar det imorgon). Ha det super så återkommer jag kanske någon gång, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0