/ Miranda

HEJ!
Mirrpirr här för att gästblogga lite åt Michelle, som för tillfället är i skolan. Jag är hemma från skolan, näsan är täppt, halsen bränner, kroppen värker och jag är trött.. För er som inte vet vem jag är, så är jag och Michelle bästavänner, har varit sedan 2008 snåret någongång, går i samma klass och umgås ganska ofta på fritiden. Spelar innebandy i samma lag som Michelle också, har en egen blogg som ni kommer till om ni klickar [HÄR].

Michelles skoldag är slut 14.50.. då kommer hon förmodligen blogga och uppdatera er om hennes liv. Inte mitt, som inte är så intressant på hennes blogg. Och måste bara berätta för er att första inomhusträningen med innebandyn var igår, första för säsongen alltså.. Och Michelle var så jäkla grym, som alltid. Bara så ni vet.
pussssssss

här är lille jag, söt va!? ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0