all that tears


Tilda sötnos i Prag..
People spend on shit... har umgåtts med Tilda under dagen, skit rolig och söt tjej tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg igenom att klicka på hennes namn eller på bilden. Vi drog iallafall till stinsen kollade runt lite och jag hittade det jag letade efter, en liten sak till min kusin (hon vet inte vad det är så kan inte skriva det här, ifall att hon läser). Sedan pratade vi en himla massa och bara hade det allmänt kul, tack för dagen Tilda.
För tillfället sitter jag och geekar framför datorn, ska sätta igång lite musik och rensa lite skit ur rummet det är ju så himla stökigt trotts att jag bara varit hemma i en vecka ungefär, ajabaja Michelle det måste det bli ändrig på.
Uppdaterar senare.

Kommentarer
Postat av: tilda

hihi, jo den är apgod ju? :o tack dsm sötis ♥

2011-08-09 @ 20:04:16
URL: http://fail.blogg.se/
Postat av: tilda

det är den visst! så de så! ;) <3

2011-08-09 @ 20:41:06
URL: http://fail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0