Trött som bara den..


Sötaste Isabell på bild.. Bella ?! Jag har en present till dig, om du vill ha den vill säga ! :)
Godmorgon på er !
Sorry för den hemsk dåliga uppdateringen igår men mitt data hade damp med internetet och sedan runt två tiden åkte jag till Södertälje där jag mötte upp Kellie vi åkte hem till henne, packade och åkte sedan tillbaka hem till Rotebro där vi ligget just nu nyvakna.

Är jätte trött den här morgonen när Kellie och jag låg och snacka igår kväll så somnade jag så hon fick väll väcka mig ett antal gånger. Sedan kommer syster och sätter sig i min säng och väcker mig nu på morgonen, jätte härligt eller? Sitter iallafall och lyssnar på musik du vet den där cocos nöten Miranda? ;)
Ska äta frukost snart, uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0