Stinsen m Isabell


Sötnos ! :)

denna skolvecka över och jag har spenderat början av min helg i stinsen tillsammans med Isabell. Vi kollade runt lite och testade mängder av kläder innan vi sedan skulle försöka ta oss hem men all tågtrafik norr ut var ju försenad i minst fyrtio minuter så Isabells mamma var så snäll och hämtade upp oss och skjussade oss till pizzerian där vi träffade Miranda, Erika, Joel och Agge för att äta lite pizza. Sedan bar det av till Rotebro hallen där jag och Isabell satt och kolla på träningen vi kände oss inte fullt friska till att vara med, man vill ju inte missa slutspelet på söndag?

Nu ska jag börja stänga av datorn och sedan hoppa in i duschen, ska försöka lägga mig tidigt idag så att jag kan få lite sömn det skulle behövas med tanke på hur otroligt trött jag varit dom senaste dagarna, hehe.
Aja sov gott allihopa!
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0