SKOLA


Ni är bäst tjejer jag älskar er ! <3
Tjeeeenare!
Tisdag idag och första skoldagen på cirkus en och en halv vecka. Dagen har gått helt okej förutom att mitt humör inte vart det bästa under slutet av dagen, menmen inget att göra åt!

Just nu sitter jag vid en av skolans datorer och väntar på att klockan ska bli tio i fyra innan jag kan gå härifrån. Alltså tisdag idag jag som alltid tror att det är måndag, men iallafall det innebär att jag har fotbollsträning idag vilket jag egentligen inte brukar gå på men antar att jag ska ge det ett försök idag behöver ju trotts allt få träna lite och det är ju alltid kul att träffa alla lagkamrater igen!
Men uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0