Påskdagen


Ritade den förra året, antar att den ligger i mitt arkiv någon stanns :)
Påsk dagen idag och jag ska allderles strax gå utanför dörren för att åka till Jannes mamma och fira lite påsk med Jannes släktningar. Sedan drar jag vidare hem till pappa och firar påsk sover även där i natt så uppdateringen kommer att vara aningen sämre.

Mitt humör just nu suger. Man ska inte säga att jag hatar påsken för det gör jag inte. Jag tycker att den är mysig på många sätt och vis, men när det kommer till att vara till pappa under påsken blir jag lite tveksam jag har alltid kul när jag väl är där och man måste ju kunna gå vidare. Men saker som en gång har hänt kommer aldrig riktigt att försvinna. Jag älskar dig pappa.
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0