Läkarbesök..


Hemsk bild men har en otrooligt stor bildbrist..
Tjeeeeeeenare..nu har jag tagit mig igenom onsdagens alla lektioner och har även hunnit med att hälsa på doktorn så att jag kunde få mitt vaccin till livmoderhanscancer sprutan kominteihågvaddenegentligenheter.

Eftersom att vi slutade klockan två idag och vi kom ut från läkaren fem i halv två så slapp jag åka tillbaka till skolan så jag följde med mamma för att hämta Tindra på dagis istället, har ju aldrig varit på hennes dagis förut så det var väll lite intressant. Nu sitter jag och gör ungefär ingenting kollar lite bloggar och ska ta och sätta igång lite musik. Uppdaterar senare ikväll.
Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0