Kvartsfinal


Michelle hjärta Isabell, Föralltid §
Godmorgon!
Solen lyser utanför fönstret och det ser ut som det ska bli en riktigt fin dag. Själv ska jag åka till Kungsängen och spela kvartsfinal i innebandy emot Huddige är verkligen sjukt taggad börjar få tillbaka förra året slutspels  känslor, great ! :)

Har sovit sjukt bra inatt så när jag vaknade var jag så utvilad jag kunde bli verkligen bra med tanke på dagens händelser. Gudmor eller moster kom hit för en kvart sedan ungefär hon ska ta tåget tillsammans med min familj till kungsängen eftersom att våran bil är inne på lagning, det suger att inte ha någon bil för er som undrar.
Uppdaterar senare, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0