Innebandy


HAHA ! Jag älskar dig hjärtat tusen gånger om <3
Godkväll..
haha låter som värsta nyhetsprogrammet menmen. Har varit i Silverdal och tränat lite innebandy. Träningen gick hyfsat för mig visst hade den kunnat gå bättre men med tanke på hur det har vart på sista tiden så ska jag inte klaga !

Har precis tagit mig en dusch och ätit lite middag bestående av tacos, dock kall tacos eftersom att mamma slängde ut micron igår efter att min syster stoppat in en bulle i micron och gått därifrån ja ni kan ju tänka er hur glad mamma blev när hon såg en brinnande bulle i micron och följderna efter det var att mamma slängde ut micron eftersom att det luktade bränt i hela huset och det blev ju inte direkt bättre av att vi använde den.
Men ja, nu ska jag sova, uppdaterar imorgon ifall att inget annat händer, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0