Huvudverk


Hejsan..
det var några timmar sedan. Under dom timmarna har jag hunnit vara ute och kört fotboll i solen tillsammans med mina fina vänner otroligt skönt faktiskt även fast man har fått lite huvudverk nu på eftermiddagen. Längtar även efter att bara få ha en tjej dag med mina fina tjejer, det skulle verkligen sitta fint, älskar er !

Kom in ungefär nyss och syster har dragit till grannen så vad gör man en fredag kväll som denna? Tror faktiskt inte att jag har något vettigt svar på den frågan. Själv blir det nog att jag stannar hemma ikväll och myser med familjen kanske får äta lite godis i förväg också, man kan ju alltid hoppas.
Uppdaterar senare, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0