Funderar..


Hejpåer!
Slutade skolan runt tio över tre och följe då med Miranda hem ett tag innan jag gick för att göra en grej. När jag kom tillbaka var både Eldh och Agge där och ungefär samtidigt som jag så kom Joel. Vi gjorde inte så mycket faktiskt, kollade dator och skrattade mest.

Kom hem för cirkus en timme sedan och sitter just nu och dunkar musik för att få lite ro att tänka, min hjärna är fylld med en massa funderingar just nu. Ska kolla facebook lite grann också och sedan antar jag att jag ska kolla igenom mina läxor, kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: kellie boberg

skriv minnenaaa du saknar i bloggen, slår vad om att folk vill veta puss saknar dig

2011-04-12 @ 22:49:08
URL: http://kboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0