-Without you


Ännu en bild ifrån dagen då jag och Isabell provade en massa kläder på Gina Tricot..
Tjenare!
Ligger i min säng och degar just nu lyssnar på musik och är bara allmänt seg efter dagens träning. Träningen gick väll hyfsat hade en hej dundrandes huvudverk så var tvungen att gå av ett tag men mina fina kompisar köpte något till mig som jag kunde äta så att det blev bättre, tack !

Åker till pappa imorgon så kommer vara ganska så dåligt uppdatering då kanske slänger in något mobil inlägg eller så vi får se. På söndag drar jag iallafall till Bro för att spela semifinal emot Täby. Är sjukt nervös det kan ju gå lite hur som helst så det gäller väll att tagga, ordentligt!
Ska kolla facebook nu, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0