Väsby-Hammarby


VACKER BILD PÅ MIRANDANILSSON TAGEN AV WWW.BELLASDIARY.BLOGG.SE
Nu har jag tagit mig igeom veckans första skoldag som innehöll allt från regn, till musik. Tog iallafall en varm dusch nu när jag kom hem trotts att jag har träning om ca fyrtio minuter eller med andra ord löptest (nervös).. Anledningen till det är att vi hade utegympa i spöregn så vi blev dyng blöta och hann inte duscha av mig innan nästa lektion. Men gjode det iallafall nu för att inte vara för kall innan träning.

Nu eller alldeles strax kommer Kellie hit tillsammans med mormor och morfar för vi ska efter min träning se på Väsby-Hammarby eller jaa Jag morfar,Kellie och Janne ska iallafall dom andra vet jag inte riktigt. Jag hejar ju inte på något av dom men lär väll få välja så småning om. Nu kom dom så ska göra mig klar och och gå ner och hälsa.

Uppdaterar nog inte mer idag,kram Michelle.


Kommentarer
Postat av: Miranda.

2010-09-13 @ 19:02:07
URL: http://mirandaau.blogg.se/
Postat av: Miranda.

Go Väsby!

2010-09-13 @ 19:02:31
URL: http://mirandaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0