Pågrundav...

Hej och hallå, nu sitter jag äntligen här framför skärmen i lugn och ro faktiskt ganska ovanligt när det gäller mig. Har precis kommit ur duschen efter en ganska så lätt innebandy träning trotts att jag var helt slut i kroppen. Ska iallafall pallra mig ner och göra läxor, jippie or not ! Tycker att jag har läxor tyå jämt..

Tänkte iallafall berätta om varför jag har lite svårt att hinna blogga. Jo det är pga att jag har minst en träning varje skoldag sedan är det skola och läxor som måste skötas O R D E N T L I G T ! Vilket det verkligen inte gör just nu.. Sedan ska jag hinna sälja jultidningar för att känna egna pengar sedan kommer att sköta hand om min kropp och mitt betende så ja, jag har inte så mycket tid till att blogga men ni får ursäkta. Jag ska försöka så gott jag kan, kram Michelle.


You is my sunshine baby,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0