Skrev ett inlägg...


Håller på att rensa min bdb och hittar massa fina bilder ;)
Skrev ett inlägg tidigare idag men som inte ville publiceras pga att mitt internet la av och inte har funkat förens nu...

Tänkte i vilket fall helst beskriva dagen lite fort. Hade orienteringsdag idag vi började tjugo i nio och fick sluta när vi blev klara som får min och Isabells del blev tjugo i tolv. Tro det eller ej men vi är grymma på orientering egentligen.. För idag sprang vi typ en kilometer åt fel håll inte bra alls och det orsakde att jag tvingade Isabell att springa igenom kohagen som var helt lerig, och på ett stället var det massa fotspår från korna som var fyllda med vatten och självklart satte jag min sko där så det blev alldeles dyng blöt så jag sa till Isabell att inte göra det men vad tror ni att hon gör precis samma sak som mig, haha she is smart, sometimes..

Aja nu måste jag börja röra mig emot fotbollsträningen, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0