Mammas dator...


Hej och hallå, mamma har ju köpt ny dator så jag har suttit och lekt lite med den försökte sedan blogga medan Janne fixade med min men det gick väll lite si och sådär..

Har pratat lite med mamma och det mesta har nu löst sig, så jag fick ett helt trådlöst nätverk och tillbaka min mobil riktigt skönt ! Michelle kan faktiskt vara en bra flicka hon också, ibland iallafall. Ikväll är det innebandy träning som gäller sista innan första innebandy matchen i F-97 division 1 Elit du vet vi är ju proffs nu ;)

Aja ska fortsätta kolla runt lite ,lär väll uppdaterar lite mer sedan nu när jag har fått tillbaka aptiten för det också.
Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0