Lite nytt...


Nu är jag tillbaka hemma i mitt lilla kryp in tillsammans med familjen riktigt mysigt. Har haft en härligt dag hos mormor och morfar och så fick man lite extra sålt på jultidningarna. AIK förlorade med 4-1 borta mot Trelleborg ingen vidare isatts men what ever..

Skulle iallafall medela att jag tänkte lägga in någon eller några extra kategori/er sedan lär en ny design komma när Isabell eller Tilda kan och har tid bara att vänta. Nu ska jag pallara mig ner och kolla på när Milan spelar om ni inte visste det så hejar jag på Milan och har gjort det ett tag nu, såå intressant (: Aja hej för mig uppdaterar nog i morgon före eller efter min fotbolls match.
Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0